Ni ell m'enten (Noi perfecte?Li agrado?)
Hola, gracies per llegir la consulta!
Ja fa un any mes o menys que m'agrada un noi,
i tinc un amic (En Pau) que diu que jo a ell li agrado:
perque quan jo estic devant es molt tranquil i educat encanvi quan jo no hi soc doncs es 'mal educat'.
Amb aixo que us he dit es pot saber si li agrado? em podrieu dir gestos o moviments que fan els nois devant de la noia que els hi agrada?
Bé, ara ve la part del titol de la meva consulta:
En Pau diu que sóc molt pesada que sempre estic parlant d'el noi que he dit abans (en Roger)
Que si en Roger m'ha mirat, que si aixo que si lo altre... Jo no vull ser pesada ni res pero no ho puc evitar!
Ja he intentat parlar amb en Pau d'aixó, que ho sento molt i ell em diu que no passa res que estigui tranquila que li puc explicar el que vulgui.
Despres devant dels seus amics diu que estic boja que soc molt pesada i em sento malament.
Ah una pregunta (Perdo si la consulta s'allarga massa)
És normal que per les nits m'imagini en un concert?!
Esque em poso els auriculars(quan tothom dorm)
i començo a fer playback i m'imagino que esta el Roger i el seu germà a priera fila
i que despres em venen al camerino a parlar.
Sé que potser es una mica extranya la ultima pregunta pero m'esta inquietant un poc
Gracies per tot!!
Adolescent4Ever#
Sou els millorss!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Intentaré respondre't a les 3 consultes:
Primer de tot, és molt difícil saber si tu li agrades o no. Per sort, no hi ha una manera única de demostrar que ens agrada una persona i tothom ho manifesta diferent. Com a pista et diré que sol passar que la persona es posa nerviosa i això pot traduir-se en estar molt parat o molt excitat, en suor a les mans, en miradetes furtives, en riures extravagants, en ganes de cridar l'atenció.... no hi ha cap gest concret, sovint són petits canvis de comportament que fa la persona.
Pel què fa a la teva amistat amb en Pau, està molt bé que n'hagis parlat i els amics són per això, per parlar-hi de les coses que ens preocupen. Si sents que ell es queixa que dediques molta estona a parlar d'en Roger, intenta frenar-te una mica i buscar altres temes de conversa o deixar algun espai de temps perquè ell t'expliqui els seus problemes. Veuràs que si gestioneu bé el temps, tots dos us sentireu millor i l'amistat serà més forta!
Finalment els somnis o aquests pseudosomnis que tenim abans d'anar a dormir, no són més que petits records del nostre dia a dia. Segurament a tu se't barreja la teva passió per la música amb els sentiments que sents per en Roger i el teu cap s'ha empescat aquesta fórmula de fer-ho possible. Però no et preocupis, no és res dolent, tots tenim els nostres somnis secrets ;)
Espero haver-te resolt els teus dubtes
una abraçada
www.consultajove.cat