Ajudaa!!
Hola,
aquest any m'he canviat d'institut perquè el que estava abans jo no estava a gust, tothom m'apartava dels grups pels meus gustos. No tenia a ningú amb qui anar. I quan vaig començar el curs al nou institut, tenia i tinc por de que em rebutgin com a l'altre institut pel simple fet de que sigui fan dels New Kids On The Block o dels One Direction. Ara vaig amb dues noies, però tinc molta por de que quan em coneixin m'apartin... I a mi em costa molt fer amics, ja que sóc molt tímida.
Que faig?
InterPersonal

Hola Olga,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sentir-se així no és gens agradable i entenc que no tinguis ganes de tornar a passar pel mateix. De totes maneres et diré que no centris tota l'atenció en els teus gustos musicals.
M'explico: Estic convençuda que ets molt més que una fan dels One Direction o dels New Kids On The Block, si fas amistats, serà per la teva personalitat, perquè teniu coses en comú amb aquestes noves amigues, perquè penseu el mateix de certes coses... És bo que amb els amics tinguem coses en comú, però tampoc cal que siguem clons els uns dels altres! La diversitat en gustos també es positiva!
Si creus que això et pot comportar algun tipus d'impediment per fer amics, no facis que sigui la teva carta de presentació, deixa que et coneguin i llavors ja els diràs que ets fan d'aquests grups. Veuràs com la seva reacció no serà negativa perquè ja t'hauran conegut!
Confia en tu mateixa i en les teves capacitats!
Una abraçada ben forta
www.consultajove.cat