Aburriment a classe
Holi! Què tal?
El meu problema és que quan estic a classe m'aburreixo molt. Exactament, el que passa és que escolto un a mica el que diu el professor, llegeixo els apunts del llibre i després m'aburreixo durant tota l'hora. Em passa molt a Matemàtiques. Faig els exercicis i tot, però m'aburreixo molt. Aquest any he començat batxillerat tecnològic i bé, porto dos exàmens sense estudiar, només en escoltar a classe i llegir el llibre l'última nit i de moment he tret una mitjà de 8.
El cas és que m'agradaria saber si el que em passa és que estic desmotivada o alguna cosa així. Sóc curiosa i m'agrada saber, però sento com si sabés massa i m'aburrís del que sempre expliquen. Hauria de veure a la psicòloga de l'insti a veure que em diu?
Merci!
InterPersonal

Hola Coco,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot felicitar-te per les teves notes! No és fàcil mantenir aquestes aquestes notes només escoltant a classe i llegint els apunts el dia abans, i això ja ens indica que tens una molt bona memòria i, sobretot, que la saps utilitzar!
Amb el que m'expliques, jo et diria dues cosetes:
- Si a l'insititut hi teniu una psicòloga, aprofita-la! Vés-hi i comenta-li aquests dubtes, a veure si amb les altres assignatures també passa.
- si notes que t'avorreixes a classe perquè el que expliquen ja ho saps, procura fer-hi una volta més. És a dir, intenta complicar-ho una mica. Pensa en la manera d'anar més enllà del què explica el professor i llavors comprova-ho amb ell si la resposta seria la que tu has pensat. La qüestió és que et plantegis dubtes i que explotis aquesta curiositat que tens!
Una abraçada
www.consultajove.cat