ajuda si us plau, estic desesperada... :(
Hola, no se ben be si aquesta pregunta correspon a aquest apartat però igualment us ho dic perquè ja estic histèrica, ja no se que fer...
Tot va començar un dia que em van posar en un grup del whatsapp (fins aquí genial) i unes noies van començar a discutir amb mi, al discutir tant el admin. del grup va borrar el grup i al passar uns cinc minuts, un noi que estava al grup (jo no sabia qui era) em va obrir dient-me que ell em donava la raó a mi amb la discussió que vaig tenir. Al passar uns dies ens vam anant fent amics fins que un dia em vaig donar compte que m'agradava. Ell es tres anys mes gran que jo i buf... no se si ell pensa el mateix que jo en penso de ell.
No el conec en persona,ja que ell es d'un altre poble i encara no a donat la casualitat de haver-nos vist. Aquests dies ja no parlem tant, i jo al ser una noia molt tímida no ser que fer.
Les meves preguntes son:
-Com puc saber si li agrado?
-Puc fer d'alguna manera que tornem a parlar com abans? (soc una noia molt tímida i no soc capaç de dir-li els sentiments que tinc sobre ell)
-Tinc alguna possibilitat de ser mes que amics amb ell, ja que ens portem 3 anys?
Respon-me si us plau, estic desesperada per això, estic super rallada i ja no ser que fer...
P.D. si ho arribes a llegir i em respons t'estaria molt agraïda.
Petons a tots els redactors de adolescents.cat, Laura.
InterPersonal

Hola Laura,
Gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
L'única manera de saber si li agradem a algú és demanant-li. Entenc que et pugui fer una mica de vergonya, així que potser és important que abans vagis preparant el terreny. Parla amb ell (fes una mica d'esforç i obre'l algun dia), mira com et contesta, si està pendent de tu, si recorda alguna cosa de la que havíeu parlat altres dies... així podràs anar veient si ell està interessat en tu.
Pel què fa a la diferència d'edat, sempre diuen que l'edat no és important, sempre hi quan les dues persones es trobin al mateix moment vital. I això no ho podràs saber si no el coneixes una mica més.
T'animo a mantenir aquesta amistat i anar veient si la cosa evoluciona o no...
Una abraçada
www.consultajove.cat