elles ja ho han fet
hola,tinc 13 anys i bastantes amigues meves ja ho han fet i no ho trobo normal.
m'agradaria preguntar a quina edat (mes o menys) trobeu correcte fer-ho per primer cop.
RESPONEU SIUSPLAU!!!
InterPersonal

Hola imperfect girl,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La veritat és que és una pregunta que es fa molt habitualment i no hi ha una resposta correcta. La primera relació sexual s'hauria de tenir quan la persona estigui segura que li ve de gust. No s'ha de fer per obligació ni per quedar bé. Si et sents a gust amb una persona, ja heu tingut algunes aproximacions sexuals, et ve de gust i hi ha les condicions favorables (esteu en algun lloc amb intimitat, teniu temps i teniu preservatius)... doncs endavant!
Així que en aquest tema procura centrar-te en tu mateixa, en el que et digui el teu cos i tu mateixa ja notaràs quan és el moment.
Una abraçada
www.consultajove.cat