Puaj!! lio mental
Hola gent d'adolescents, primer de tot demanarvos que si pot ser que aquesta consulta sigui anonima.
Molt bé, dit aixo us explico el que em passa. Jo soc un noi normal val, pero a 1r de eso (faig 3r) hi ha una noia que... em fa l'efecte que sempre (no sempre sempre sempre) em mira, i jo la miro a ella, i no se que fer, si anar alla i dirli algo o wtf? esque no m'aclaro si em mola o no, i menys se el que vol ella... vosaltres que creieu?
potser peneu que no es tan lios... pero esque n'hi ha una altra que em fa el mateix, aquesta no va al meu insti pero juga a bàsquet i de vegades ens veiem... lo fort esque mai he parlat amb cap de les dos, i jo tampoc vui re... o potser si. el que tinc clar esque tinc curiositat...
pls doneume algun consell o opinió.
InterPersonal

Hola puixi! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que estiguis confós, realment necessites més informació de cadascuna.
T'anirà bé intentar coneixe-les més i veure si realment t'agraden com són i si vols o no compartir una relació amb alguna d'elles. Sobre això, també tenir clar si tu vols una relaicó, ja que una relació requereix compartir, i si tu no ho tens clar , no funcionaria.
Per altra banda, compartir enriqueix a un mateix i pots aprendre molt d'una relació, però està clar que és una decisió personal!
Et recomano que intentis fer el aps de coneixe-les més i així els teus sentiments podràn moure's cap una banda o altra. Escolta també el que sents sobre si vols o no una relació. Si realment no en tens ganes o si tens por, o ..etc... Si és por, vés poc a poc, marca el teu ritme, però no impedeixis avançar per una por!
Endavant!
Eli Aulet. www.interperosnal.cat