Sentiments i amistat.
Bones adolescents.
Estic passant per un moment bastant difícil, ja que m'he distanciat amb la meva millor amiga i tot potser més aviat pels meus sentiments.
Ella aquest estiu va tindre un "rotllo", que ni tan sols es pot dir així, ja que es van veure molts pocs cops, i aquesta tot i així anava tenint lios amb altres tios, ja que era insignificant. El tio amb el que tenia el rotllo, va parlar amb mi que volia parar-ho, i així va ser. La meva amiga al cap i a la fi, com es normal, sentía coses per ell, però res fort. El cas es que jo així del pal, vaig començar a parlar amb ell, i ens anàvem agafant carinyo. Al moment, jo vaig decidir parlar amb ella i explicar-li, com havia de ser, i ella es va emprenyar moltíssim, i fen-te chantatge emocional. La nostra amistat sempre ha sigut molt difícil, però ara ho es més, i em torturo pensant que no puc estar bé amb qui estimo, i això és real. Bueno, de fet, jo ho he parlat amb ella i estem "bé" i jo amb el noi molt bé també, però amb la meva amiga res és el mateix.
M'agradaria tenir resposta amb algun consell i opinió, la necessito.
Gràcies.
InterPersonal

Hola hooligan.99! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito per com ho has fet tot. Tan parlar amb el noi com , principalment amb la teva amiga.
Tens el dret de sentir sentiments per a qui tu decideixis. És molt positiu també que li plantegéssis el que estava passant,q eu us estaveu enamorant.
A ella no li ha agradat,però confia en que poc a poc pogueu anar retrobant el vostre espai comú i la vostra amistat vagi fent feina per a estar comodes i naturals.
Valora també la seva actitud, si al trobes justa, no justa...etc. Potser això t'ajudarà a respectar-te. Compren també la seva reacció, sabent que a vegades tots no som capaços d'adaptar-nos als canvis amb el mateix ritme.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat