SolaSolaSola
Hola!!! El cas és que em sento sola i invisible. Sempre he sigut una persona que em costa molt les persones, no dic amics perquè per a mi ja és una paraula impossible... Vaig als llocs i sempre em quedo sola... Vaig a concerts i veig la gent que tothom va amb un grup gran de gent i tothom parla mai deixen de parlar amb gent, ara parlen amb uns ara amb els altres..., jo surto sola per poder sortir (tot i que molts cops em quedo a casa perquè prefereixo que no em vegin sola)... i quan surto amb la colla de la meva suposada amiga són un munt i sempre em quedo aïllada (la seva colla és molt més gran).
Ara estic a bastoners i a la coral del meu poble... i no em relaciono amb ningú... A bastoners em miren "raro" i crec que és perquè em costa molt aprendre els balls i per la meva cara d'empanada...
Odio ser jo de veritat... n'estic farta...
Jo veig la gent que té 100 i pico me gusta a les seves fotos i jo gràcies quan en tinc 12 i solo ser de les que en té 3....
Ser que no m'hauria d'importar... però és que això vol dir que cauen bé...
InterPersonal

Hola staystrong! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis cansada d'aquesta situació...és important que vegis que no estàs còmode!! Això significa que ja comença a sortir tota aquesta motivació per canviar aquesta situació!!
Primer de tot has de valorar si són els altres que t'aillen o si tu mateixa fas alguna cosa o deixes de fer coses i t'ailles. Això és molt important.
Llavors jo t'animaria a que observis comportaments que fa la gent per a mantenir relacions i conèixer gent. Ho pots observar pel carrer, a pelis i sèries....etc....
Recorda també com ho has fet en alguens ocasions per conèixer gent o en moments que t'ho hagis passant bé què feies, queè pensaves, què senties..etc...Així tindràs idees de què fer quan surtis.
Fes una llista de tot el qeu faries si avui passés un miracle i demà et llevassis amb tot això solucionat! Posa moltes coses que faries, molt concretes ( somriuria més a la gent, diria bon dia a tothom a casa, etc..). A partir d'aquí comença per fer el que menys et costa, elq eu gairebé no et suposo un esforç i vas fent cada dia una peitta cosa.
Tot està a les teves mans! Si tens ganes de treure't l'etiqueta de la soledat, caminant en la direcció contraria ( fent aquestes cosetes que et proposo: somriure, interesssar-te percom estan els altres, apuntar-te a plans, etc) aniràs trobant resultats i cada cop estaràs més moptivada per seguir endavant! Aquest és el camí del canvi! Funciona! ja veuràs! deixa que la vida et sorprengui!!
És molt positiu que hagis començat aquestes nvoes activitats!! Ara allà també practica els teus nous comportaments, espera uns dies de paciència i veuràs com passen coses!!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat