el meu novio te examens...
Hola!! A veure ara fa poc estic com comemçant a sortir amb un noi, que a mi m'agrada molt i jo a ell tambe pero ara te trimestrals i no podem parlar ni quedar, i el trobo molt a faltar a mes com que estem començant tinc por que es refredi o deixi d'agradar-li... M'estic començant a obsessionar, que faig??
InterPersonal

Hola Blanca! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Intepersonal. Doncs et díria que en aquesta situació has de permetre que els dos teniu la vostra vida , amb les responsabilitats i obligacions, amics, família, etc. A part de la parella hi ha moltes coses més. És cert que al principi les emocions són molt intenses, però has d'anar deixant pas a la resta de vida. No podem esperar que la parella ens porti la felicitat. La felicitat se l'ha de buscar un mateix amb totes les coses de la vida, tot! no només la parella! Hi ha moments que podràs estar amb ell i altres que serà impossible. Si el que teniu és important, no desapareixerà per uns examens. Tampoc seria sa que estiguéssiu tot el dia junts per controlar que no passi res! ! Intenta distreure't i cuidar i gaudir d' altres aspectes de la teva vida!! Endavant!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.ELisabet Aulet Psicòloga