amor
AMOR...NOI PERFECTE
aquest any he començat una extra-escolar (angles)i m'ha tocat amb un noi una mica més gran que jo, jo faig segon i ell quart, el cas es que des del primer dia ja em va agradar ell com era físicament i tal perquè es molt guapo i te un somriure preciós.. portem unes setmanes ja fent angles junts i casi sempre ens sentem al costat parlem, riem, ens llançem miradetes, ens somriem .. jo sóc bastant vergonyosa perquè és mes gran i m'agrada ell i això i em tallo una miqueta però ell és molt obert i des del primer dia que casi no ens coneixiem ja em parlava i feia bromes i reiem..
el cas es que cada dia m'agrada més com és ell de caràcter i cada dia el trobo més guapo.
A les classes ell ve i es senta al meu costat i em somriu i així i parlem, a vegades em dibuixa cors al meu llibre i coses així, és súper mono*-*
un amic em va passar el seu numero perquè el coneix però no m'atreveixo a obrir-lo al whatsapp perquè nose com respondrà, i si em pregunta com tinc el seu numero o perquè?
sempre em poso nerviosa i les típiques "papallones" i eso quan el veig..
a vegades penso que potser vol lligar amb mi perquè molts cops ens llaçem miradetes i aixi..
l'hauria de parlar per whatsapp per a trencar el gel una mica més?
també m'agradaria saber com enamorar-lo o com atraure'l una mica..Què els agrada als nois d'una noia?
com saber si esta lligant o només és un amic carinyós o un amic i punt
com puc deixar de ser taan vergonyosa?
mersiii<3 (que sigui tot anónim siusplauu)
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'interpersonal.
Entenc que et passi tot això pel cap! Però sembla que al cosa pinta bé...
Fés el qeu vagis sentint, a poc a poc, ves-te escoltant el que et va sortint de fer ...
pel que expliques hi ha bon rotllo, així que pots segur mantenint aquest bon rotllo. Sigues tu mateixa, seguiu amb la línia de parlar, somriure'us, coneixe'us...etc...
En aquest camí esteu en la línia de que aparegui la oportunitat de demanar-vos elsmòvils i potser així no et farà tanta vergonya obrir-lo de cop al wats.
Fés el qeu sentis , el que et faci sentir més o menys còmode, perquè de vergonya en sentiràs! És natural! del que es tracta, és que tot i la vergonya vagis fent passos i siguis tu mateixa!! Així e´s com un deixa de ser vergonyós, anar fent petits passets i avançant cap al canvi, cap al que vols aconseguir ( somriure me´s, aprlar més amb ell, demanar-li el mòvil tu directament..etc).
No hi ha trucs de què agrada més als nois, ser tu mateixa és el qeu funciona! Manté una actitud positiva i de ganes de conèixe,l i si de veritat us agradeu, aniran passant cosetes! ; )
Confia! Pots aprendre molt de voler conèixer algu i com fer-ho! Endavant!
Eli Aulet www.interpersonal.cat