URGENT! CREC K STIC MASSA GRASSA!!
hola fa temps k crec k stic grassa i em vei grassa pero a casa em diuen k no...medeixo 1.67 i peso 81.8 kg....stic grassa?? ske em veig com una bola necessito ajuda
Sara Bujalance

Hola AlmaGG! El pes és una cosa molt relativa que depèn de moltes coses: genètica, estat de salut, activitat física, forma del cos, etc. Per això no val la pena pensar gaire en el pes en concret. El que sí és important és fer un estil de vida saluble per assegurar-nos un bon pes i, sobretot, una bona salut. Un estil de vida saludable consta d'una alimentació equilibrada i de fer esport habitualment. Menja com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
), i fes esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent això t'asseguraràs un bon pes. I si tot i així tens dubtes sobre el teu pes el que has de fer és demanar-li consell al teu metge. Molts petons!!