li dic?? com??
Hola adolescents, gracies per el meravellos consultori!!!!
Una cosa, m'agrada una nena que te els mateixos anys que jo, pero no se com dirli perque per a ella jo nomes soc un amic; llavors...
que faig, li dic?? i si li dic, com ho faig?? perque no la vull perdre
graciesss ;)
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. És positiuq eu et plantegis el que pot passar després de dir-li, de totes maneres sempre és un misteri com respondrà l'altre, i si tu en tens ganes tens tot el dret atirar endavant!
Si li dius, poden passar vàries coses, que ella digui que si, que digui que sent amistat i prou o que no ho tingui clar ara mateix. Hauràs de pensar com pots agafar-te positivament les seves respostes. Si és positiu, genial! si no és tan positiu, doncs potser estaràs uns dies més tristot, però un cop el teu cos ho hagi pait, desaparreixerà la tristesa. Funciona així!! La tristesa és natural i s'activa i es desactiva al cap d'un període de temps.
La vostra relació podria canviar els primers dies o durant un temps, no...però, sigui el que sigui, passat uns dies o un període de temps l'amistat no té perquè desaparèixer. Confia en el sentiment d'amistat! no desaparèix d'un dia per altra.
Per fer-ho, diga-li tal com ets tu mateix. No hi ha normes per expressar sentiments! Diga-li que fa temps que estàs pensant en dir-li i que en tenies ganes. Li pots explicar també que et preocupa que no pretens perdre l'amistat.
Sigui el que sigui (que només ho sap ella), hauràs d'acceptar la seva decisió personal, però si tu tens ganes d'expressar el que sents és molt i molt positiu que ho facis i estaràs molt satisfet de tu mateix!!! ; ) La gent activa i atrevida atrau!
una abraçada
Eli Auñlet