Massa enamorada
Hola, estic super enamorada de un noi que té un any més i és una mica 'popu' pero majisim sempre em saluda y em somriu com a tothom suposo, el cas es que es el meu veí i pel whats app ens enviem cors pero res més, la vaig cagar ell em va demanar sortir i li vaig dir que i cuan li vaig demanar jo ell em va dir que no, ell ja no m'estima i en canvi jo no puc deixar de pensar en ell i aixo m'està provocant estrés i tristesa, que puc fer?
InterPersonal

Hola Chic girl! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Prtimer de tot dir-te que és natural que sentis cert malestar i tristesa després d'una decepció o alguna cosa que no esperavem d'aquest tipus. Són emocions que s'activen de manera natural, ajuden a pair el cop i llavors desaparèixen.
Per altra banda, pots intentar parlar amb ell i explicar-li perquè vas canviar d'opinió. Potser perquè no estaves preparada, perquè necessitaves anar a un altre ritme...etc, però que ar aels teus sentiments són més clars.
Pots intentar aquesta opció, si el seu sentiment és important hi pot haber possibilitats de reprendre la possibilitat d'estar junts.
Si no fos així, com et dic, deixa que passin uns dies eprquè les teves emocions es serenin i tornis asentir-te tranquil.la.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat