No puc més amb la meva mare!
Ja no puc aguantar més, acabo de descubrir que la meva mare m'agafa el mòbil a amagades per veure la última hora de conexió d'alguns contactes seus, es a dir que els agrega desde el meu móbil i els controla i li he dit que com s'atraveix? ella m'ha dit que no m'obra els missatges, cosa que es mentira perque ja m'he trobat alguns oberts i per si era poc m'ha castigat el móbil. Ajuda:)"""":
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que t'enfadi compartir mòvil amb la teva mare...és cert que a mesura que anem creixent ens agrada tenir la nostra intimitat. A l'hora també pot ser bo que els adults aportin unes guies de ocm utilitzar les xarxes socials sanament.
Parla amb la teva mare dient per a què cal que compartiu el mòvil. Explica-li que per tu és important tenir el teu mòvil pròpi , amb els teus amics, i que t'agradaria que ara et respectes cert grau d'intimitat amb el tema del mòvil. Li pots dir que si li preocupa alguna cosa o que si està preocupada per algun tema en conret en podeu parlar i escoltaràs la seva opinió dins d'una conversa tranquil.la, però que el mòvil no t'agrada compartir-lo.
Diga-li fermament i tranquil.lament, d'aquesta manera serà quan veurà que t'estàs fent gran i que necessites una mica d'intimitat ara ja, no com la d'una persona 100% adulta (encara necessites algunes guies), però que ja pots i a més necessites tenir els teus pròpis moments i intimitat.
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat