NECESSITO AJUDA PLIS
Tinc 19 anys i mai m'he liat ni he tingut novio...
La cosa es que tinc moltes ganes de liarme, tenir novio i tal... i tambe de tenir relacions sexuals. No vull fer-ho amb qualsevol, i per aixo estic esperant a trovar una persona ideal per mi.
Pero ultimament he tingut algún somni erotic i sexual... i pensó en aquests temes sovint i estic preocupada... què vol dir aixo? trobare algu per mi algún dia?
NECESSITO AJUDA!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Tenir sòmnis eròtics i de contingut sexual és natural.
Trobaràs a algu!! que fins ara no hagis estat amb ningú no vol dir que tota la vida segueixi així!
És positiu que et plantegis què pots fer tu en aquest aspecte o que et tira enrera de conèixer a algu ( a vegades pot ser un simp.e pensament del tipus: " no trobaré mai a ningú!". Mantenir aquestes idees i fer-els-hi cas no ajuda aaconseguir els nostres objectius. Així que apartir d'ara tot i que et passin idees d'aquest tipus pel cap, no els hi facis cas, centra't en alguna altra cosa...no hi donis voltes.
Per altra banda, observa l'actitud que tens quan surts: disfrutes? fas coses per passar-t'ho bé? quan aparèix algu nou o algu que t'atrau, com respons? intentes presentar-te i conèixe'l?
Si mantens una acitutd de curiositat i diversió quan surts amb les amigues o quan estàs practicant els teus hobbies, o on siguis , això ajudarà a que et sentis tu mateixa amb els altres.
També pots anar-te plantejant petits reptes per anar sumant gent a la teva vida, nous plans i sempre amb ganes de disfrutar !! a partir d'aquí veuràs com van passant coses i pots anar trobant a algu que t'agradi!
Endavant!
ELi AUlet www.interpersonal.cat