Depressió
Hola, fa ja casi un mes ho vaig deixar amb la meva ex per diferents motius... Bé, dies abans de pendre la decisió vaig coneixer una noia que em va encantar enseguida no nomes per el seu estil sino també pels seus valors i forma de ser, som molt semblants en bastantes coses i va fer veurem que amb la meva ex ja no era el mateix perque no m'atreia tant com al principi. Vaig quedar amb aquesta noia en persoona i vaig veure clarament que havia de tallar amb la meva parella, coneixela va ser el que em va acabar de donar la empenta a deixarla ja que feia temps que ja no estava a gust amb ella.. Bé després de tallar la meva ex em seguia obrint i dienmte coses com que encara m'estimava que no pdia estar sense mi i coses d'aquest estil...
Jo de per si soc una prsona que si no em coneixes be i no pillo confiança em costa relacionarme amb gent nova ja que no m'hi sento a gust fins que no les conec be. I fa uns dies vaig anar a casa d'aquesta noia que vaig coneixer i em vaig quedar a dormir, no va pasar res pero vaig estar amb ella i uns amics seus i clar si ja de per si estava una mica tallada per estar amb la noia que m'agrada i que nomes havia vist un cop a sobre si estava amb dos amics seus que no coneixia de res doncs em vaig tallar molt i em costava entablar conversa. I avui mha obert dientme si em pasava algo amb ella perque apenas vaig parlar i l'hi vaig explicar que fins que no pillo algo de confi doncs em costa... I encara que sigui una tonteria doncs m'ha afectat perque no se quina imatge s'haura endut de mi i em preocupa, i m'ha agafat engoixa, després de aixo em fa molta ''cosa'' tornar a quedar amb ella, i si a sobre de això li sumem que la meva ex em segueix enviant coses.... Doncs se m'ha ajuntat tot i estic algo depre i ja no se que fer ni que pensar ni per on tirar, que se suposa que haig de fer ara?!?! :(
InterPersonal

Hola sikara! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Què passa per haver mostrat sinceritat i haver explicat a la nova noia què et passava? jo crec que ella et va demanar explicacions per a què no us coneixeu suficient i abans de fer.-se interpretacions negatives ( per exemple, qeu passéssis d'ella), va preferir demanar-t'ho. És molt positiu! i també e´s molt positiu qeu li responguéssis amb sinceritat!!!
Fent això veu eliminar els malentesos. Creus que és negatiu mostrar-te tal com ets? és molt positiu, humà i d'agrair el que li vas dir. No pensis que mostrar les debilitats et fa menys atractiu, tot al contrari. És ser valent! tots en tenim!!
Tu decideixes si seguir alimentant les teves idees sobre " què haurà pensat", " deu pensar que són un covard"...etc, o si seguir endavant coneixent-la i acceptant que tu, com molta gent, necessita un temps per mostrar-se segur dins d'un grup.
A més, si vas estant més temps amb ells i cada dia intentes fer un petit canvi capa mostrar-te més obert, veuràs com funciona i estàs a gust!
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat