"problema"
Hola,siusplau responeu-me!!
Dons el meu "problema" és que sóc una mica timida, no sempre. I sóc de pocs amics, i molt propers, les meves amigues no tan i bé, no dic que sigui dolent, però em vui proposar deixar aquesta tímidesa i ser més social, perquè de vegades no m'hi sento i això em fa sentir malament.
I si em pogessiu donar ideas, trucs, consells ho agrairia molt, gràcies.
InterPersonal

Hola miau! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Et felicito per acom planteges el tema de treure't la tímidesa de sobre! Hi tens tot el dret i entenc que tinguis ganes de passar pa`gina i ser més tu qui governa la teva vida, i no la timidesa!
Jo et proposo que t'imaginis que avui a casa teva passa un misteri i de cop i volta demà et lleves i ha desaparegut la tímidesa.
Què faries de nou? com veurien els altres que ahs vençut la tímidesa?
En algunes situaciosn un punt de tímidesa és natural, es ocnverteix en un problema quan ens apralitza i fa que deixem de fer coses per aconseguir el que volem.
Quan responguis a les preguntes, fes-ho en forma de llista. Planta-la a la paret de la teva habitació. Posa una foto teva d'un dia que estiguéssis molt feliç o d'un dia en el que vas aconseguir un objectiu o un èxit ( guanyar una cursa, una festa que haguéssis preparat, passar un exàmen..etc).
Tenir a vista la llista i la foto et recordaran que: tu pots!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat