SOMNI que em fa pensar...
Aquesta nit he tingut un somni que m'ha fet pensar molt...
Quan anava al cole hi havia un profesor que em portava molt be amb ell, l'estimava moltissim i ell em tenia bastant carinyo. Parlavem sovint fora de clase i ens portavem super be... pero ara ja fa un any que vaig marxar del cole i no ens hem vist mes...
Total, que aquesta nit he somiat que anava pel carrer i mel trobava fumant (ell ho va deixar fa uns 15 anys) i em veía si volia fumar del seu cigarret. Jo li deia que no, que jo no fumava i el cigarret desapareixia. Llavors els dos ens abraçavem i anavem junts a una mena de centre comercial amb jocs, i tota l'estona estavem acarameladets...
Què vol dir aixpo? Li hauria d'enviar un missatge per saber com li va tot? El trobo a faltar i l'estimo molt, pero vull saber què vol dir aquest somni i per què l'he tingut :( !!!!!
InterPersonal

Hola teenagerpower! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Amb el tema de la interpretació de sòmnis no et podem ajudar, nosaltres no ens hi dediquem.
A vegades somiem coses realcionades amb els nostres sentiments i estats, altres vegades no.
No se quin significat té.
Pensa, epr això conscientment, què vols fer, un sòmni no és indicatiu de res revelador o de llegir el futur, ni té poders màgics. Si tu vols enviar-li un missatge fes-ho perquè ho vols, no eprquè ho digui un sòmni!
Escullis el que escullis, pensa amb les conseqüències de cada decisió i de com les podràs entomar , siguin positives, no tan positives o que no et contesti.
És la teva decisió!
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat