Problemes...
Mira, ahir a l'hora del pati estava amb uns amics quan van venir unes noies de segon (haurien de fer quart o tercer pero van repetir) i van començar a insultar-nos sense cap raó, es van començar a possar xules i a dir que si les vacilavem, enfi, li vam dir a la professora al tornar a classe, i bueno jo crec que les va renyar o algo
I bueno tinc por que a la sortida de l'escola ens peguin o algo, o que a l'hora del pati al dilluns i potser durant tota la setmana ens segueixin fent la punyeta o ens seguixin insultant i ara encara més per haber-nos queixat d'elles a la profe.
No sé que fer, ajuda!
Un altra tema, que potser aquest seria d'alimentació pero ho he volgut possar tot junt.
Estic grassa, i sí, ho sé, no cal que em digueu que no ho estic perquè ho estic, tinc unes "cuxotes" de pollastre >_< . Tinc 12 anys i peso 58... Intento tenir una alimentació equilibrada però esque sempre que
hi ha algo de menjar i en sobra, al dia següent menjo les sobres i clar, ja he menjat dos dies seguits el mateix i així no es pot fer una alimentació equilibrada, no sé si m'entens. D'esport faig poquet... 2 hores a la setmana de natació més una hora d'educació física.Tinc una bici estàtica a casa pero amb els deures no tinc temps d'utilitzar-la...M'agradaria que em diguessiu que fer per aprimar-me i que sigui fàcil i que pugui fer una estoneta curta cada dia. Ah, 2 hores a la setmana també faig cos.
Gràcies per atendre'm! (No crec que sigui possible, pero m'agradaria que aquesta publicacio només la pogués veure els encarregats del Consultori)
InterPersonal

Hola laaia23! Sóc l'ELi Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Sobre les noies, veu repondre adequadament, és natural que demaneu un cop de mà a la professora amb gent més gran. Si els trobeu a fora, no us encareu, millor passar desaparcebudes i no prestar atenció als seus comentaris, tan sols seran pèr provocar-vos.
Si seguíssin els acusacions haurien de demanar ajuda a les professores. L'escola sabria com posar el fre de veritat. Centreu-vos amb les vostres coses i si us molesten altra vegada , passe aprovar alguns dels mètodes de no confontar-vos o demanar ajuda.
Sobre l'alimentació et recomano que escriguis el forum d'alimentació . De totes maneres, sobre la dieta equil.librada, res indicia que no ho sigui encara que mengis dos dies el mateix. Tampoc cal seguir.ho tot alèu de la lletre. Les dietes són una guia, només en cas de que ho digui el emtge o nutricionista s'ha de ser molt respectuós, però sinó, el que fas ja es considera equil.librat.
De totes maneres, ja et dic, escriu al fòrum d'alimentació.
Sobre esport molt positiu la pràcica que fas! Parla també amb els teus apres i podeu anar a fer una visita a l'especialista o metge per a què us orienti.
Demana assessorament professional i no decideixis pel teu compte!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat