he perdut pit. com el recupero?
Hola! bé, jo sóc una nena que sempre he estat prima, el que passa és que al fer ballet i voler dedicer-m'hi aquests últims mesos he decidit aprimar-mme, medeixo 1,58 i peso 40kg aprex (aqbans pesava 45). He aconseguitv aprimar-me i estic contenta del resultgat el problem és que també he perdut pit, abans la talla 85b m'anava i ara em sobra sostén i m'agradaria recuperar-lo sense tornarme a engreixar. què puc fer? moltes gracies
Sara Bujalance

Hola! La única manera de tornar a recuperar pit és engreixant. De fet, tens un pes massa baix, així que t'aniria bé guanyar algo de pes, no només pel pit, sinó també per la teva salut. Per fer ballet no és convenient perdre pes, recorda que és un esport i necessites molta energia per practicar-lo bé. A més, quan algú comença a perdre pes com ho has fet tu corre el risc d'acabar patint una anorèxia o una bulímia, i això voldria dir tenir molt problemes i patir molt. Així que menja bé, equilibrat i suficient (sense quedar-te amb gana) i recuperaràs el pit, la salut i podràs practicar ballet de la millor manera. Molts petons!!