Pèrdua de cabell
Hola, tinc 16 anys i des de fa més o menys un any em va començar a caure molt el cabell i ara en tinc molt poc i hi ha parts que se'm veu com si estigués mig calva.Em fa molta vergonya explicar aquest tema pero necesito ajuda ja que tinc por, si em puguessis dir si hi ha alguns aliments o algun producte que ajudés a parar la pèrdua del cabell t'estaria molt agraïda.
PD: sisplau no em diguis que vagi a un metge especilista perque els meus pares no podrien pagar-ho. Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Per la salut del cabell i la pell és important que mengis de tot, equilibrat i suficient (no et quedis amb gana), veu prou aigua i evita productes agressius pel cabell com, per exemple, abusar de la planxa, o fer servir molta escuma o laca. De totes maneres, és necessari que et vegi un dermatòleg per descartar problemes relacionats amb la salut. Per anar al metge no cal que pagueu diners, a la seguretat social t'atendran molt bons professionals sense que hagis de pagar res. Parla amb els pares per a que et portin al pediatra al metge de capçalera del teu Centre d'Atenció Primària i comenta-li al metge. Molts petons!!