Insensible?
Hola, bona nit.
Jo volia fer-vos una pregunta. Resulta que ja fa molt de temps que sóc "insensible", és a dir, ni m'emociono ni ploro, si que estic trista o "feliç", però, quan veig alguna situació trista, no sento res. Podria ser que hi hagués alguna cosa dintre del meu cervell, com problemes, que estiguessin bloquejant les emocions? Sinó, què seria?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola "Voulez Vous". Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
No sempre tenim el mateix valor al nostre "baròmetre emocional". Vull dir que passem per èpoques en la nostra vida que ho vivim tot de manera molt intensa, a flor de pell, i d'altres èpoques que les nostres emocions estan més tranquiles, aplanades...i sembla que passem més per sobre de les coses. Això li passa a tothom, i no vol dir que t'hagis tornat més insensible sino que tens més calma emocionalment. Dius que tens dies que estàs trista i altres que et sents feliç, els saps identificar, i això és bo. Una altra cosa és com expresses aquestes emocions, si plores més o saltres més d'alegria...i això també depen dels dies, èpoques, edat, etc. Pensa que estàs acabant de passar per una etapa vital, l'adolescència, on les emocions estan a flor de pell, sobredimensionades...i potser ara tornen a la "normalitat". M'entens?
Crec que no t'has de preocupar per aquest tema, sincerament.
Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat