Lio d'amors
Hola! Ultimament estic molt agoviada pensant amb l'amor, hi ha un nen a la classe que de molt petits haviem sortit junts, i ara no se si m'agrada! Hem cau bé i tal, som amics, però com puc diferenciar l'amor i l'amistat? Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Roxi. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
De vegades es poden confondre, ja que, en el fons, l'amistat també és un tipus d'amor no? Però què té de diferent aquest sentiment d'amistat amb un sentiment d'amor, d'enamorament...cap a una altra persona, que podria ser la nostra parella? L'atracció que sents cap a ella, el desig d'estar amb ella i compartir intimitat, la passió, aquelles pessigolles que sents a la panxa quan la veus o l'has de veure, la brillantor als ulls quan parles d'ell o ella...
Si sents aquestes coses per aquest nen o noi, serà alguna cosa més que amistat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat