Eps
Hola! No és cap consulta això.
Només dir-vos que em molesta indescriptiblement la quantitat d'errors ortogràfics que cometeu... realment em sap molt greu dir això ja que em semblen molt útils la majoria -no tots!- els consells que doneu... però és que hi ha faltes tan brutals, tan greus! Aberrants, de debò! I la majoria són segurament perquè no reviseu el què escriviu abans d'enviar-ho. Sé que teniu molts dubtes a resoldre i probablement disposeu de poc temps, però us demano si us plau -per l'amor de Déu!- que sigueu més curosos en aquest aspecte. No sé si és que sóc massa maniàtica i perfeccionista; però, tot i així: l'ortografia és importantíssima!!!! Per l'escriptura, per la llengua...
Em disculpo per la meva insolència...
I per no ser tan "toca-collons" doncs aprofitaré per dir-vos a tots plegats que m'encanta la feina que féu! Realment sou bons tractant amb els adolescents! Seguiu així. ;)
Petons.
PD: Si vols, no cal que responguis aquesta consulta. :)
InterPersonal

Hola kakbesha. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Em sap greu que ens hagis de donar un toc d'alerta amb el tema de l'ortografia, ja que totes nosaltres també tenim molt clar que és una cosa que s'ha de cuidar i ens estimem la nostra llengua. Per altra banda, agraeixo la teva sinceritat i dir-te que intentarem estar més al cas. Sovint, tal i com tu dius, anem ràpid i es tracta més d'errors tipofràfics, de mecanografia, que no pas d'ignorància o desconeixement de la llengua. Per aquest motiu també et demanaria una mica més de tolerància per la teva part. Gràcies per la teva crítica constructiva i també per les teves alabances. Sí, a nosaltres també ens agrada aquesta feina i intentem fer-la tant bé com podem.
Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat