COMPLEXE FISIC
Hola,
tinc un complexe de fiisic, i aquest es el meu grandiosíssim problema: tinc les dents cap endevant, a part de que les tinc molt grosses, les tinc molt cap endevant per tant quan parlo semblo un ratoli xD.
Ho passo fatal perqe se que estaria super b amb el meu fisic si no fos per aixo de les dens, Les tinc rectes ja q vaig passar 2 anys am ferrus..pero les tinc mol cap endevant. El dentista em va dir q no calia que me les tires enrere, ja q per feru mauria darrencar dos queixals, i no era necessari. Pero jo ho vui! Ho dic als meus pares? No tindra conseqüencies fermo¿
pd: per fero et fiquen com un filferro per allargar el paladar:)
xd no se que fer.....
es q estic moooolt acomplexada, em fa vergonya obri la boca i tot x aixo!! quan era petita no se km mo fotia pero no mimportava una merda el fisic.. i ara.. clar .. crec que estaria guapa si no fos per aixo mentens? no vui sembla creguda pero nomes et vui ser sincera. No em serveix allo destimarte a tu mateixa i ttot allo.. es arreglarme la boca re mes!
Help!!
InterPersonal

Bona tarda Kakbesha,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Totes les persones tenim complexes, però aquests no haurien de ser tan potents com perquè ens facin sentir malament. Pot ser que hi hagi coses del nostre físic que ens agradin menys que d'altres, però no deixis que això t'impedeixi somriure i sentir-te bé amb tu mateixa!
Parla amb els teus pares si aquest és un tema que et preocupa, segur que ells t'escolten i et donen molt bons consells. Pel que comentes d'arreglar-te les dents i de les conseqüències que això pot tenir, el millor que pots fer és parlar-ho amb el dentista, ell t'ho podrà explicar amb tota mena de detalls.
Molts ànims!
www.consultajove.cat