juda sisplau es molt pero que molt molt urgent, estic molt liada sisplau
Bueno pues que primera part, moltes gracies per tot!!!! segon el meu problema, hi ha un noi que m'agrada moolt pero no se si jjo li agrado, cuan yjo li miro al pati per exemple ell no em mira pero cuan jo no li miro ell a mi si, y crec que abegades mevita pero no estic segura, voldria saber alguns consells o algo aixi per cridar la saba atencio i tot aixo moltes gracies<3
InterPersonal

Bona tarda fff,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Si no us coneixeu de res el que pots fer és intentar apropar-te a ell. Pregunta-li o demana-li alguna cosa per iniciar una conversa! I si ja us coneixeu, intenta proposar-li algun pla per fer, dóna-li conversa sobre algun tema que us interessi als dos, demana-li el seu número de telèfon per poder parlar amb ell per xat quan no estigueu a l'escola, l'important és que intentis compartir moments amb ell per anar coneixent-vos cada dia més...
Una cosa que no pots oblidar, és ser tu mateixa en tot moment, ja que les persones que agraden són les persones autèntiques que es mostren tal com són. Així que apropat a ell, però sent tu mateixa sempre.
Una abraçada!
www.consultajove.cat