Les meves cames.
Hola, tinc un problema, mes que un problema, un complex. Tinc les cames molt llargues i estic molt prima, no estic descontenta amb el meu cos però em veig les cames massa primes i mes al tenir-le tan llargues, i no és perquè no mengi, perquè menjo normal, el que passa és que quan menjo la grassa em va a la panxa i no a les cames. El meu problema és que em vull engreixar de cames però de la panxa no. Que puc fer?
Moltes Gràcies.
Sara Bujalance

Hola! No és possible engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cames. Si engreixem, engreixem del tot el cos en general. El que sí pots fer és practicar esport per tal de reforçar el cos. Fent bicicleta, step o patinatge treballaràs les cames i tot i no engreixar-les, les posaràs en forma i les veuràs millor. També és important que tinguis en compte que estàs en edat de creixement i el teu cos encara està desenvolupant-se, tingues paciència fins que agafi la forma "definitiva", sovint el cos femení al madurar tendeix a afinar la cintura i fer les caderes més rodones. Molts petons!!