Com ho puc dir?
Hola, fa uns dies vaig escriure sobre un problema que tenia (una mica greu), i vaig parlar que m'havia plantejar anar al psicoleg i vosaltre em veu dir que sí, que hi anés. El fet és que vull anar, però nose com dir als meus pares que vull anar al psicoleg. L'altre dia li vaig dir a la meva mare que volia anar al psicoleg, i em va contestar: "Per què?" La meva resposta va ser: "Perquè si." (ja se que no és una bona resposta, però per això us escric)
Necessito que em dongueu algún consell, una ajuda per poder anar-hi, sóc menor i no puc anar pel meu compte, i se que allà m'ajudaràn amb el tema i m'anirà molt bé.
Gràcies^.^
InterPersonal

Bona tarda WOW*_*,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Amb tantes consultes ara mateix no recordo exactament quin era el problema que ens vas comentar, però tot i així, primer de tot, vull felicitar-te perquè ja li has dit a la teva mare que vols anar al psicòleg, i pel que dius, no era fàcil per a tu dir-li! Has estat molt valenta! Ara, el que pots fer és dir-li la veritat, no fa falta que entris en detalls, però li pots dir que hi ha coses que et fan estar una mica preocupada i que penses que una ajuda externa et podria anar molt bé per estar millor amb tu mateixa! Com tu bé dius, anar al psicòleg t'ajudaria i t'aniria molt bé! Digues-li això i a veure com va!
Molts ànims i molta sort!!
www.consultajove.cat