help meeeee
Holii:)
Sóc una noia de 15 anys, mai m'he liat. Mai he fet res amb cap noi, mai he quedat a soles amb un tio. Com puc fer per agradal-si? Posar-me push-up? Vestir millor? Maquillarme? Ser mes llençada i carinyosa?
Gràcies de tot cor:D
InterPersonal

Hola olla28,
Ui, ui, ui! Quantes preguntes!!
Primer de tot, tingues paciència, és molt normal a la teva edat que no t'hagis fet cap i perquè vegis que no t'enganyo, aquí et deixo aquesta enquesta:
En segon lloc, no hem de fer res per agradar als altres, només ser nosaltres mateixos! Es tracta de ser espontània, de mostrar-te tal com ets, no t'obliguis a ser diferent a com ets perquè no podràs mantenir aquesta farsa gaire temps.
El que et puc dir és que una de les coses que més atrau és veure que una persona fa allò que li agrada, perquè transmet felicitat i seguretat en ella mateixa. Pots procurar interessar-te una mica pels altres i mirar d'establir més converses amb els nois, però ja veuràs com anirà sortint sol, no t'hi atabalis...
Una abraçada!
www.consultajove.cat