No se que posar *_*
Fa mes d'un any vaig patir anorexia i bulimia i això hem va portar a la depressió, també hem tallava però al final hem vaig recuperar amb ajuda d'antidepressius, de metges i moolts medicaments. Vaig baixar 10 kilos en 8 mesos, va ser molt costos ja que podia passarme 3 dies sense menjar, només a base d'aigua per sentir la panxa plena.Ara estic bé i no m'avargonyeixo del meu cos, medeixo 1'60 i peso 58, tenin en compte que els meus ossos són molt pesats, no sé si és molt pero jo hem veig bé ho unic que passa és que vull fer dieta, pero no per aprimar si no per sentirme millor amb mi mateixa, pero hi ha una cosa que la tinc molt clara que és que no deixaré de menja per res del món! No vull que s'hem envagi de les mans. Quina dieta hem recomanes? PD: Perdo per les faltes ^-^
Petoonets d'una adolescent <3
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, així que com molt bé dius, NO has d'aprimar res! Si aprimes posaràs molt en risc la teva salut i podries tenir una recaiguda, així que res d'aprimar!. La millor dieta que pots seguir per assegurar-te un bon cos, una bona salut i trobar-te bé amb tu mateixa és la que maca la piràmide alimentària, menjant diàriament hidrats (pasta, arròs, llegums, patata i cereals), fruites i verdures, làctics i proteines (peix, pollastres, carn i ous), i menjant també dolços, embotits o brioxeria, però de tant en tant, no cada dia. Menja 5 cops al dia (3 àpats principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), i recorda que fer esport habitualment també és important. Molts petons!!