Auxili siusplau
Bon dia, m'agradaria em puguessiu donar el vostre punt de vista a la meva situació.Bueno el meu problema va comencar fa 2 anys. Hi havia un tio al meu insti que m'agradava moltissim i ens feiem miradetes. Jo veia que em seguive la corrent i que continuava.El vai obrir pel facebook, jo li parlava i ell passava de mi. Fins que un dia va trovar una novia i a mi em va trencar el cor :/. Al final va marxar del insti i ja no el vai veure mes.
Aquest any me canviat de insti i per sort o desgràcia me le trovat amb ell. Al princpi no mi fixava ni res pero ara fara una setmana imitja me ne adonat que em mire moltissim i que fa coses de canalla. Per exemple laltre dia va passar per almeu costat i estava escoltant el que deia i s'anave girant i manave mirant. Avui a passat per la vora i li a dit amb un company am veu alta "Escolta tu sas que es el romanticiso, es que al profe no mu va explicar gaire be".
A mi potser magrade una mica pero no o se segur. Jo no l'entenc i m'agradaria saver perque em mire,i perque ara sa fixat que existeixo. Siusplau ajudeu-me.
PD:Perdoneu les faltes d'ortografía.
InterPersonal

Hola Anna,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot et diré que no podem saber què li passa a una persona pel cap només veient com es comporta, ja que podria ser per més d'un motiu i no sabem si ho encertaríem o no. Per tant, em sap greu, però això no t'ho puc respondre.
Per altra banda, et diré que rumiïs bé si t'agrada aquest noi. Sé que et fa miradetes i que això et pot confondre, però també has de recordar que no et conestava quan tu l'obries al facebook. A tots ens agrada que ens vagin al darrere, però hem de saber si ens convé o no aquesta persona. Per tant, jo et diria que anéssis amb compte, que tinguéssis paciència i vagis veient si t'agrada o no com es comporta, si teniu coses en comú o no.... i així poder decidir si realment t'agrada o no.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat