Introvertida
Hola!
Fa temps vaig fer una consulta i em vau dir què havia de fer, moltes gràcies. Avui anava a respondre però ha desaparegut o algo... Us vaig parlar de que amb unes amigues em sentia marginada i acoplada i aquest curs havia canviat d'amigues, i també que amb la meva millor amiga ja no ens parlavem perquè té "els fums massa pujats". Amb la vostra ajuda ara tinc més amigues i em sento millor però amb la meva millor amiga no ha millorat, crec que ha empitjorat i tot, a les colonies ens vam com enfadar una mica no se perquè, crec que perquè cap de les dues haviem fet l'esforç de parlar-nos. I com que jo sóc molt tímida i les dues tenim molt orgull potser no ho arreglem mai :/ .
El que em passa es que em costa molt fer amics, o fer que ells se sentin còmodes amb mi, i per això sóc molt solitària. Em podrieu donar alguns consells per fer més amics i ser més oberta ? Crec que no trobo el meu lloc, i em fa por quedar-me sense amics de gran.
Gràcies per ajudar-me l'últim cop.
Un petó!
InterPersonal

Hola Laia,
M'alegro que t'anés bé la nostra resposta a la teva consulta! Ens encanta saber-ho!
Crec que tu mateixa ja estàs veient quina és la manera de fer amics. Tu mateixa em dius que ara en tens més i que tu també et sents millor! Doncs el truc és continuar per aquest camí! No es canvia d'un dia per l'altre, però sí que amb cada pas que fas, et fas més valent i t'és més fàcil repetir-lo. Per fer sentir còmode a l'altra gent, també ho has d'estar tu. Intenta no concentrar-te en voler agradar i mostra't més espontània, veuràs que aquesta frescor és sempre molt benvinguda!
Amb la teva millor amiga hauràs de valorar què vols fer. Està a les teves mans decidir si val la pena lluitar per aquesta amistat o no. Tens dues opcions: o continuar com fins ara i patir el risc de perdre-la o empassar-te el teu orgull i intentar parlar amb ella. Si llavors ella no vol reaccionar.... ja t'estarà dient quin futur té aquesta amistat.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat