perdre pes
Holaa :)
Pues x mi crec k estic una mica gordeta xo x les meves amigues estic be. Jo bull baixar més la panxa i tmb les cuixes, no bull arribar al punt de se anorexica. D'esport no faig molt només a l'insti i una vegada a la setmana vaig a correr amb una amiga pel poble. De menjar menjo be i ja no pico tan entre apat i apat. He provat de buscar exercic pel youtube xo cap en serveixen... :/
Em podries donar consell com aprimam una mica, sanament? Gràcies :)
PD: les pipes engreixen?
Sara Bujalance

Hola! La única manera realment efectiva per tenir un bon pes consisteix en menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. I tot això funciona si ho fem sempre, no només un parell de setmanes. El que sí pots fer és esport. Fent bicicleta, patinatge o step treballaràs sobretot cames i fent hula-hop i abdominals la panxa. Pel que fa a les pipes: en pots menjar tranquil·lament de tant en tant, el que no convé és abusar-ne menjant-ne moltes perquè tenen molta sal. I recorda també que no hi ha cap manera d'aprimar una part concreta del cos, com la panxa o les cames només. Motls petons!!