Marejos
Hola! Tinc un petit dubte.
Jo menjo els 5 àpats i crec que menjo correcte i suficient... però passo gana i vull aprimar. Per això quan tinc gana no menjo més de la quantitat que he decidit menjar. I durant tot el matí el passo com marejada i que em falten forces. A que pot ser degut?
Sara Bujalance

Hola Staystrong! Aquests mareigs són, segurament, perquè no has menjat prou. Quan tens gana has de menjar fins sentir que has satisfet la gana. Quedant-te amb gana et sentiràs cansada, i et vindran els mareigs. A més, i molt important, per aprimar no és gens bona idea passar gana. De fet, passar gana, a mig-llarg termini, engreixa!. Al passar gana, el cos "s'espanta" perquè no rep suficients nutrients i aleshores posa en marxa un mecanisme de defensa que consisteix en fer el metabolisme més lent, de manera que acumula greixos més fàcilment (s'engreixa més fàcilment). Així que ja saps, si vols evitar els mareigs i mantenir-te ne un bon pes menja equilibrat i no et quedis amb gana. Molts petons!!