no puc més
Hola!
Porto massa setmanas menjant-me el coco per una cosa que ja ha passat fa 1 o mes o més i vull parar ja d'una vegade perque mesta matant i nose com deixar-hi de pensar.
A finals d'estiu vaig estar de rotllo amb un noi (un capullo a sobre) i en les festes del poble anava molt borracha i ens vam liar, jo m'enrrecordo d'algunes coses tot i així ja imatges borroses.
Després de que hagues passat tot això no parlavam ni res i ara ja fara 2 o 3 setmanas em va enviar un missatge dient-me si m'havia vingut la regla perque según ell vam tindra relacions sexuals sense condó. Jo ni m'enrrecordo, si que van pasar coses pujades de to pero arribar aquest punt jo crec que no. Li vaig contestar irònicament i no mha tornat a contestar.
El cas es aquest, no puc para de pensar si m'esta dient la veritat o no i jo ho vull saber... Tampoc entenc perque em va enviar el missatge si per fotrem, cridar la meva atenció... Jo que se.
He pensat de quedar amb ell i parlarho, pero buah em vull treure de sobre aquest cacao mental perque no em conve que aquest xaval estigui en el meu cap.
InterPersonal

Hola foreveryoung,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies pes escriure'ns.
El perill de l'alcohol i d'altres drogues que es consumeixen en situacions "lúdiques" és aquest: perdre el control dels teus actes.
Primer de tot és molt important que comprovis com estàs de salut. És a dir, comprovar que no hi ha cap embaràs no desitjat (si et ve la regla o no) i si t'has contagiat d'alguna infecció de transmissió sexual (demanant una analítica al teu metge de capçalera).
Una vegada resolt això, anem a analitzar la relació amb aquest noi:
No sé quines intencions tenia aquest noi quan et va enviar el missatge. Per com en parles diria que no t'interessa gaire i que t'agradaria que no formés part de la teva vida, oi?
Doncs si ho tens tan clar, actua conseqüentment. Si no t'envia cap més missatge, deixa-ho així. Si et diu alguna cosa, hauràs de ser valenta i respondre-li que en aquests moments no t'interessa.
Finalment, si a les proves surt alguna cosa que no t'esperes, parla amb la teva família que ells t'ajudaran. I evidentment, també hauràs de parlar amb ell.
Espero haver-te ajudat,
www.consultajove.cat