Ajuda
Hola! QUE AIXO NO SIGUE PUBLICAT PERFAVOR!
Soc una noia de 15 anys, el meu problema es que m'agrada un noi de la meva classe, i la meva intencio era dir-li pero primer que passes un temps. La cosa es que a sant lluc vaig surtir i vaig beure mes delo que tocava i vaig enviarli audio dient que l'estimo, ell es de coses secretes, osige no li agrada que la gent sapige de la seva vida privada per diru aixi.. i la meva intencio era parlar en ell al dia seguent de nit per a demanarli perdo, pero vaig beure tmb.. i jo li deia qe vinge qe li volia dir una cosa i ell no volia, lo tema es qe vam estar sens eparlar casi dos dies, i li vaig obrir pel wats dienli qe volia parlar en ell cara a cara pero ell no volia i aixi qe li vaig explicar pel wats i hem qedat qe en estriem un temps sense parlarmos.. pero io ara estic molt mal qpq li he preguntat si en un fuut pot sentir algo per a mi i m'ha contestat amb un 'noucrec..' la questio ara no mos parlem.. i jo noseqe fer estic super mal i a cada segon estic mirantli lo wats i morinme de ganes de parlarli pero les amiges meu han prohibit.. qe faig?
InterPersonal

Bona tarda Diana,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
És normal que estiguis trista amb aquesta situació que comentes, quan una persona que ens agrada no ens correspon una reacció com la teva és normal! Però has de pensar en tu i en el que t'anirà bé en un futur. El meu consell anirà lligat al de les teves amigues, no prohibeixo res, evidentment, però sí que t'aconsello que intentis fer coses que t'ajudin a oblidar-lo, ja que com dius, aquesta situació no t'està fent cap bé! Si ell diu que no creu que li puguis agradar, tu no pots fer més que acceptar-ho i respectar el que ell et diu. Si després dll canvia d'opinió, ja vindrà a buscar-te, tu ara has de pensar en el teu bé!!
El millor que pots fer per oblidar-lo és distanciar-te una mica d'ell. Posa't les coses fàcils: no li miris el Facebook, no li miris el wats... i si això t'és molt difícil, bloqueja'l durant un temps per no tenir temptacions. Se que és més fàcil dir-ho que fer-ho, però és la millor manera de posar fi a aquesta situació que ara t'està fent mal. Surt amb les teves amigues, fes coses que t'agradin, distreu-te i coneix gent nova!
Pel que fa a la beguda, crec que ja hauràs après que quan ens passem fem coses que no ens agraden, que no ens beneficien, i de les quals després ens penedim, així que aquesta és una molt bona lliçó per extreure d'aquesta situació.
Molta ànims guapa!!
www.consultajove.cat