Tinc una amiga posiblement anorexica
Hola,
tinc una amiga, que l'altra dia emdeia que estava molt preocupasa, perquè es veia grassa quan no ho esta, i que ella em deia que creia que era anorexica. Vaig parlar amb ella tot i que em quedaria molt més tranquila si em donesiu un consell de que dirli.
ps. la meva amiga també s'autulesiona
Sara Bujalance

Hola Evanita! Pel que dius la teva amiga pot estar tenint algun problema seriós, tant que ha arribat a autolesionar-se i tot. Quan parlis amb ella el millor que pots és escoltar-la amb paciència, dir-li que estàs al seu costat i, el més important, animar-la a que expliqui als seus pares com es troba. Si està tenint un problema és imprescindible que els seus pares ho sàpiguen perquè són els únics que la poden ajudar. Digue-li que parli amb ells, i si veus que ella no ho fa, hauràs de ser tu qui ho faci directament. Si ho fas, ella segurament s'enfadarà, però d'aquí un temps ho entendrà i t'ho agrairà, i veurà que ets una bona amiga. Molts petons!!