No puc més
Aquest món és una merda, els adults estan menjats del cap. Què cony es això de passar mitja vida estudiat per estar l'altre meitat treballant? Ens volen inculcar a tots la idea general de el que és la vida. Només puc viure en la meva realitat, aquest món m'espanta. Estic tancada en una obscuritat eterna. Ningú m'entén. I em fan gràcia les cares que posen els professors al veure que he tret un 9 o un 10 a l'examen sense haver fet cap deure, sense haver atès. Intenten parlar amb mi, i creuen que saben el que em passa, quan obro la boca no saben que dir, els semblo desagradable, i és veritat, ningú suporta que els escupin la veritat a la cara.Els tinc desconcertats, i m'encanta. Faré que aquest idiotes m'escoltin i entrin en raó. No saben res sobre la vida, sembla que els hagin fet un rentat de memòria. Es clar, quan han arribat als 40 ja només saben veritats falses.
Bueno, m'entens o no? Espero que ho facis i m'expliquis el significat de la vida, si ets capaç, es clar. I d'aquesta manera podré entendre una mica més el que està passant.
InterPersonal

Hola Laura,
Carai quanta força en les teves paraules! Està molt bé que siguem capaços de criticar el món que ens envolta, però també estaria bé que identifiquéssim aquelles coses que sí que funcionen ;) Sinó entrem en un món - com tu dius - massa obscur, massa tenebrós, massa negre i sense cap possibilitat de canvi.
Trobar el sentit a la vida és una de les grans qüestions que s'ha plantejat l'ésser humà des dels inicis del pensament, així que jo tampoc podré contestar-te. El que sí que et puc dir és que el significat de la vida cadascú se'l construeix. Cadascú escull què és allò que l'omple de vida, i si ho continua fent, segurament s'acaba sentint realitzat amb la seva vida.
Així que t'animo a fer un parell de coses:
- Buscar allò que t'agrada fer, allò que et fa sentir bé (encara que només sigui durant una estona). Quan ho tinguis, pensa la manera d'exprimir-ho al màxim i de disfrutar-ho! (posant-te nous reptes, dedicant-hi més estona, ensenyant-ho a altres persones...). En el fons es tracta de compartir-ho!
- Pensar en accions que poden canviar una mica el teu món. Si el consideres buit, negre i desagradable... pensa que és el lloc on has de viure, així que està a les teves mans fer-lo una mica més "habitable". Proposa't gestos petits que facin que tu t'hi sentis millor.
Una abraçada!
www.consultajove.cat