SUPER ENAMORADA
Aquest curs he començat la ESO, i no estic amb els companys de sempre. He fet molts amics i tot aixo, pero estic SUPER ENAMORADA d'un noi i no hem fa cas, l'estimo molt, k faig xk es fixi en mi????
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot et demanaré que tornis a definir el que sents per aquesta persona. Segurament sents atracció i tens molta curiositat per conèixer-lo, però difícilment el pots estimar si no el coneixes (si no es tracta d'un amor platònic).
La millor manera de començar a relacionar-te amb algú és compartir alguna cosa, ja sigui una afició en comú o algun amic que us conegui a tots dos. També pots intentar algun contacte a través de les xarxes socials i veuràs si ell també et correspon amb aquest interès.
Com veus, es tracta d'acostar-t'hi, veure com reacciona i tu decidir si realment t'agrada o no.
Una abraçada
www.consultajove.cat