Mal d'amorss
necessito ajuda i mai contesteu...veureu a mi m'agrada un de 4rt i jo vaig a 2n. Mai parlem els de 4rt amb segon si amb prou feines parlem amb els de 3r. Ademes no li diria que magrada per reees perk quedaria com una idiota no lo siguiente. q puc fer per cridarli la atencio? prk cap de 4rt es fixa en les noies de 2n!!
Gracies
InterPersonal

Hola anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
A veure si ho he entès bé, a tu t'agrada un noi i t'agradaria que ell es fixés en tu però sense que tu quedéssis en evidència, oi?
Doncs em sap greu però no hi ha cap fòrmula màgica. Qualsevol acció o decisió té els seus riscos. Si no et veus capaç de fer front a la reacció d'aquest noi si li dius que t'agrada, doncs potser t'hauràs de plantejar oblidar-lo. Si pel contrari estàs decidida a fer-te veure, t'arrisques a que ell no et correspongui.
De totes maneres, hauràs de buscar la manera de començar algun tipus de contacte amb ell, ja sigui a través de les xarxes socials, d'amics en comú o compartint aficions, perquè si no hi ha cap nexe d'unió, és difícil que pugueu iniciar alguna cosa.
Ja veus, et toca decidir quins riscos vols (i pots) assumir!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns
www.consultajove.cat