Com li dic?
Ho he ficat tmb a la secció de Sexualitat pero crec que allà no anava.
Allà va el dubte:
Hola gent, doncs, el meu problema esque estic enamorat d'una noia que conec des de fa un - dos anys d'una academia. El problema esque no se com dirli que em mola. Parlem ens queiem be, riem,... Només ens veiem sobint a l'academia i a cap altre lloc més. Ja m'agradaria poder tenir una agradable relació amb ella però tinc por de dir-li que em mola i que es talli la comunicació entre nosaltres. M'estic tornant boig i necessitaria una ajuda!
Gràcies Adolescents.
InterPersonal

Bona tarda Top Secret,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns!
Tal com t'ha dit la nostra companya Helena Galé, hauràs de posar en una balança les dues opcions i decidir quina pesa més: si la por a la seva resposta, o l'angoixa de no saber què sent!
Si et fa cosa dir-li directament, ho pots fer amb alguna pregunta indirecta, a veure com reacciona… Pots fer-li alguna pregunta de l'estil: tens nòvio? T'agrada algun noi?, etc etc…
Si decideixes dir-li i no et fa molta vergonya, digues-li cara a cara, sinó, si ho prefereixes, pots preguntar-li per xat, és més impersonal però sovint quan som tallats és una via que ens facilita les coses...
Molta sort i molts ànims!!
www.consultajove.cat