Drogues :(
M'acabo de cambiar d'institut i vaig amb un grup que fuma de tot... al principi tenia curiositat en descubrir,encara que jo no he probat res ni ho probare, ja no m'agrada juntarme amb ells perque m'han oferit tabac, maria i més, jo ja els hi he dit que si es volen destrossar la vida es assumpte seu pero que jo paso perquè no m'agrada aquest ambient. Ara vull anar amb altres grups pero clar... la clase ja esta dividida amb grupets i hem miren diferent a com es miren entre elles, no sé que fer perquè jo amb el grup que vaig ara es a dir el "porreros" no els vull deixar de banda però prefereixo altres companyies.... Que faig? Ajuda :(
Pd: Perdo per les faltes
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot deixa que et feliciti per la teva actitud! És fantàstic que tinguis tan clar que no vols assumir aquests riscos i per tant, que has de prendre la decisió de distanciar-te una mica del grup.
Pel que fa a la classe, segurament no serà tan difícil com et penses fer amistats noves!
El que has de fer és mostrar-te com una persona oberta. Comença parlant amb algú i aniràs veient com mica en mica aniràs parlant amb més gent de la classe. Busca excuses per fer nous grups de treball o per quedar per fer els deures, o que t'ajudin en alguna cosa... Es tracta de trobar alguns moments per compartir amb altra gent.
Ja veuràs com mica en mica ja et sentiràs que formes part del grup!
Una abraçada
www.consultajove.cat