Fa temps
Fa temps que em sento com buida amb mi mateixa, es com si ja res no tinguees importancia i, nose si es la millor expressio, com si ja no tingues un motiu pel que viure, i no es que em vulgui morir ni res d'aixo. Prò el q si que vull es canviar d'aires i de gent ja que, realment, no estic comode on visc. D'altra banda tambe visc com amb la constant sensacio de que em decepciono a mi mateixa.
Es normal aixo que em passa? Que puc fer? Alguna vegada he intentat que me mare em dues a psicoleg pro clar ella vol saber per que i em fa vergonya explicarli. Que puc fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La veritat és que totes les persones passem temporades on estem més alegres, o més melancòlics, o més tristos o amb més necessitat de canvis i això durant l'adolescència encara es nota més.
No pateixis, és molt normal sentir-se així. Intenta introduir algun canvi a la teva vida. Si canviar de lloc on vius no és possible, perquè no t'apuntes a fer una nova activitat? Potser serà la manera de conèixer gent i ja veuràs com t'oxigenaràs una mica!
Pel què fa a anar al psicòleg, si creus que ho necessites, parla seriosament amb la teva mare. Que vegi que per tu és important. També has d'entendre que vulgui saber el motiu, és la teva mare i es preocupa per tu. Fes-li algun resumet perquè n'estigui al corrent i així també la tranquil·litzaràs.
Una abraçada
www.consultajove.cat