Quedo o no?
holaa ja hus he escrit bastants cops sobre un noi i les respostes man anat generalment be.
ara us vull fer una altra:
parlo amb un noi desde fa un mes i poc, el cas es que m'agrada, li vaig mig confessar. ell m'explicava que li agradaven altres noies pero que si quedavem algun dia decidiria que fer. esk quan em va dir aixo em vaig sentir com segon plat, però en part tambe te rao, perk si no ens coneixem de res, nomes de vista i saludarnos no podem tenir res. quedo amb ell o no?
l'altre pregunta es que abans ell m'obria i era ell qui donava conversa, despres vaig ser jo la que l'obria, i ara ell no m'obra i jo no vull fer-ho per no ser pesada. l'obro o no?
moltes gracies<3
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns
M'alegro que t'haguem ajudat les altres vegades!
A vegades és difícil saber què sents per una persona, oi? Entenc que et molestés el seu comentari. Tu tens molt clar que ell t'agrada i ell és més ambigu. Ets tu qui has de decidir si et ve de gust quedar amb ell o no, i si et sentiràs a gust amb tu mateixa o no.
Tots tenim el nostre punt d'orgull o de respecte cap a un mateix i si creus que ell l'ha creuat, ets tu qui decideixes si ho consenteixes o no. Mai hem de suplicar que ens estimin. És molt bonic si dues persones s'agraden i tenen ganes d'estar juntes, però si una d'elles no vol o no mostra prou interès...
Jo no puc decidir per tu, però espero haver-te donat algunes preguntes per ajudar-te a decidir.
Una abraçada
www.consultajove.cat