No em trobo guapa...
Hola.... Em començo a preocupar.... No estic gorda, al contrari. Però no tinc un cos gaire bonic, i començo a pensar que és per culpa de l'alimentació. Ajuda...
Sara Bujalance

Hola! Dur una bona alimentació és important per assegurar-nos una bona salut i un bon cos, però sentir-se guapo/a és quelcom que va més enllà de l'alimentació. El millor que pots fer per sentir-te guapa és valorar-te positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu), acceptar-te tal i com ets, donar-te permís per tenir defectes i equivocar-te com tothom, no et comparis amb ningú (ets única, i així t'has de sentir: única i irrepetible), i molt important, rodejat de gent que et faci sentir bé, sentir-se estimat és molt important. Aquestes són les autèntiques pautes per aconseguir sentir-se satisfet amb un mateix. Molts petons!!