2 nois...
Hola!!
Jo abans de l'estiu estava mig penjada per un noi de la meva classe amb el que rèiem i fèiem bromes, però durant l'estiu ja no hem parlat tant i ara torno a anar a la seva classe ^.^ però la mala part és que vaig estar força més penjada d'un altre noi, fa dos anys... Que no sé si encara m'agrada una mica, el cas és que ara també va a la meva classe i sento com si m'agradessin els dos... O sigui, el 2n noi és amb el que m'assemblo més en el caràcter potser, però amb el 1r és amb el que tinc més relació... I no sé quin dels dos m'agrada més-i el pitjor és que el 2n m'agrada molt però estic segura que no voldrà tenir res a veure amb mi... :(
El que m'agradaria saber és com puc oblidar-me d'aquests nois, o com a mínim d'un d'ells perquè ja sé que, total, d'alguna manera o altra no passarà mai res i me n'oblidaré però m'agradaria poder-me'n oblidar abans que un d'ells trobi nòvia o algo així...
Mercii!!
InterPersonal

Hola anònima!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs abans que res et demanaré què és el que t'agrada de cadascun dels nois. Para't un moment a pensar què t'atrau i com et sents quan estàs amb ells. Pensa que no has d'estar amb una persona només perquè li agrades, també t'ha d'agradar a tu.
Un cop hagis pres la decisió si t'agrada un, l'altre o cap dels dos, serà moment de poder oblidar-lo. Com? Doncs encara que no és senzill, el secret és que cada cop ocupi menys espai en els teus pensaments. Procura no veure'l gaire, o no controlar tots els seus moviments. No estar pendent de si parla amb tal o qual persona, de si diu una cosa o una altra... És qüestió que la seva vida no t'afecti en cap sentit. No és fàcil, però a poc a poc s'aconsegueix.
Una abraçada
www.consultajove.cat