penoooosa
holaa! bueno, demano ajuda no per mi, sino peruna ''amiga'', fico amiga entre cometes perque no es que hem caigui gaire be la veritat, pero la vull defensar, te un canal a youtube on canta i ho fa fatal, pero totes les de la classe li diuen que ho fa molt be i a les esquenes sen enriuen, jo tambe me n'enric bastant perque es molt penosa, i de les tipiques marginades que es creuen guais, pero per altra part hem fa pena, es a dir, canta fatalissimament fatal i ella es pensa que ho fa be, com li dic sense ferli mal? directament no li dic i que se les apanyi? pd. es diu Judith C. :)))
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et felicito moltíssim per aquest gest tan amable que vols tenir amb aquesta noia. La veritat és que el tema de que s'enriguin d'un passa factura, i molt gran a vegades!! La gent no ens n'adonem del mal que podem arribar a fer quan ens burlem dels altres!! Crec que té dret a saber que està passant aquesta injusticia a esquenes d'ella. De totes maneres, t'haig de dir que és una cosa que fa mal. Hi ha coses a la vida que fan mal i no les podem evitar, però si que hi ha maneres de dir-les que eviten que el cop sigui més dur. Per tant, et recomano que li diguis cara a cara, no és adequat que sigui per wats o facebook, perquè es pot malinterpretar i a més necessita veure la comprensió de l'altre. Busca un moment per parlar a soles o digua-li que vols quedar amb ella. Un cop davant primer trenca el gel parlant d'un altre tema i llavors digua-li que li has de dir una cosa perquè la vols ajudar i perquè no trobes just que no sàpigua. Digua-li que li farà mal, però que estàs allà per ajudar-la perquè tu entens que no és just. I llavors, ja estarà rpeparada per saber que l'entens i per dir-li la noticia. Llavors, espera a com reacciona, i digua-li que estàs allà per ajudar-la si ho necessita o si pots fer alguna cosa per ella. Endavant! Aquesta és una manera útil de donar males noticies. Et felicito per la teva valentia! Endavant i ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Elisabet Aulet Psicòloga