M'estic tornant boja.. necessito una opinio
M'estic tornant boja.. nse exactament que em passa i que hauria de fer. Us explico
Fa 6 mesos vaig començar una relació amb un noi que m'agradava moltissim i jo a ell tambe. Pero llavors en vaig coneixer un que estava super penjat de mi, pero jo dell no, aquest s'ho ha currat moltissim per mi i em feia detallets i tot. Amb el meu novio teniem altibaixo com totes les relacions. Pero fa un mes ho vaig voler deixar perquè estava molt confusa i pensava amb el segon noi.
Ara mateix la meva situacio es: Amb el meu novio ho vam deixar (ex novio) i estic de liu amb el segon noi, pero ultimament nose exactament que em passar per torno a pensar amb el meu ex. Nse si es el desig o que es.. simplement penso amb el munt de coses que vam fer i que trobo a faltar i tmbe penso en totes les coses qe vam dir que fariem i s'han quedat en paraules.
La gent em diu que faci cas del que em digui el cor (pero nose que em diu) i l'ultim cop que li vaig fer cas va ser per deixaro amb el novio pero ara crec qe men arrepenteixo..
Que farieu?Que em passa??
M'estic tornant bojaa.. siusplau doneume la vostra opinio
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot et diré que ningú et pot prendre aquestes decisions per tu. Potser la millor opció seria allunyar-te d'ells per saber si els trobes a faltar. Per altra banda hauràs d'esbrinar si trobes a faltar al teu ex-novio perquè realment t'hi trobaves a gust o per tots aquests "projectes" que s'han quedat en un no-res. Has de saber que quan s'acaba una relació sempre queden coses pendents i s'ha d'aprendre a conviure-hi.
Jo et diria que, per saber què és el que et diu el cor, intentis buscar alguna estona tu sola. Intenta que faci uns dies que no veus al noi amb qui t'estàs embolicant, així podràs prendre una mica de distància. Pensa amb qui et senties millor, o si pel contrari, et sents millor sola.
No és una decisió fàcil, ho sé, perquè en totes tres hi tens alguna cosa a perdre. Però es tracta de buscar allò que et fa sentir millor a tu, i aquí hi tens molt a dir! Sigues sincera amb tu mateixa i busca allò que et fa estar bé. Veuràs que totes les decisions que prenem tenen un motiu i ens porten a aprendre alguna cosa de nosaltres mateixos.
Una abraçada
www.consultajove.cat