Sempre discutim
Bona tarde,
Fa cosa 9 mesos que vaig amb un noi, abans mai discutiem però fa cosa de 3 mesos, suposo que per la confiança i perquè els dos tenim els caràcters bastant forts, vam començar a discutir. Quan estem junts estem molt bé, però es que si estem 2 setmanes sense veure'ns per exemple doncs discutim. Jo me l'estimo moltíssim i sé que ell també, però no sé si és massa bo això de discutir tant. Que podríem fer per no discutir tant? Gràcies :)
InterPersonal

Hola Free yourself,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No m'acabes d'explicar quins motius teniu de discussió, ni perquè ho relaciones amb les dues setmanes de no veure'us. Els motius per les discussions poden ser variats: pot ser que us trobeu a faltar, que un dels dos estigui més irritable (per algun motiu que l'altre desconeix), que algú s'estigui plantejant la relació o simplement perquè teniu opinions diferents.
Les discussions no haurien de ser un motiu de ruptura o de preocupació si es porten bé. Amb això vull dir que és bo que pogueu intercanviar les vostres opinions, sempre hi quant no es falti al respecte! No sempre heu d'estar d'acord en tot i a vegades és positiu que cadascú es mantingui ferm en la seva opinió, si això no deteriora la relació i la confiança entre vosaltres.
Pensa que la relació la construïu vosaltres, així que heu de saber quines coses us ajuden a estar millor i quines heu d'anar modulant per sentir-vos tots dos a gust.
Una abraçada
www.consultajove.cat