AMOR CONFÓS TT
Hola! Vull dir, que jo tinc un amic que fa 4rt. Fa dos mesos, que parlem i alguna vegada hem estat junts amb altre gent al pati de l'institut i sempre ens saludem quan ens veiem.
El que pasa, es que no ho sé. M'atrau molt. Ell moltes vegades em diu preciosa, que sóc la millor, que m'estima, inclús que mataria per mi. I clar jo... em quedo per dins: Quin amic més maco!
Tot això ha arribat a la conclusió que els dos ens estem pillant un per l'altre (fins i tot una amiga meva m'ho diu molt sovint, que som amics enamorats entre nosaltres però que no ens ho confessem) però no hem parlat ni res d'això. I crec que m'estic enamorant lentament d'ell, però tampoc li vull dir per no trencar la nostra amistat. I a més, crec que encara no estic preparada i els meus pares no ho accepterien que jo tingués xicot. És una persona que val molt. I diu que per el meu aniversari (que falten 8 mesos), em té tres sorpreses, que fliparé. Dos ja me les ha dit, i són sorpreses normals. L'altre no i diu que ja la veuré. Serà un petó? Puf, estic molt confusa. Quan estic al costat seu tinc unes ganes de fer-li un petó en els seus llavis suaus i fins...
Fins i tot, els dos. Hem dit que de grans anirem a viatjar per tot el món. I també a anar a USA.
Però la cosa es que som bastant oposats amb la música i moltes coses més. Però igualment ens atreiem.
Ell està enamorat de mi?
És normal que m'enamori d'una amic que som bastant oposats?
Creus que acavarem junts i feliços?
Merci i petons :)))))
InterPersonal

Bona tarda Inda01,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
No et puc contestar a dues de les teves preguntes, no puc saber si ell està enamorat de tu, ja que no estic dins seu per saber que sent i si t'estima molt com a amiga o algo més. Tant de bo pogués donar-te la resposta, però l'única manera de saber-ho és preguntant-li a ell, ja sigui de forma directa, o si et fa vergonya, amb indirectes o a través d'algun amic seu de confiança. Tampoc puc saber si acabareu estant junts i feliços, això no ho sap ningú, només el temps ho dirà! Les coses fins que no s'intenten no se sap com aniran! Així que… molta sort!!!!
Pel que fa al fet que t'enamoris d'un amic teu amb gustos oposats, sí que pot ser! Saps aquella frase de "els pols oposats s'atreuen" doncs moltes vegades és així! Possiblement el que t'enamori d'ell va més enllà dels seus gustos musicals! Segurament les altres coses positives que veus en ell són les que t'enamoren i les que són importants per tu!!
Molta sort!!!!!!
www.consultajove.cat